fredag, december 02, 2005

livet med en klackspark..

Det var det där med höga klackar..

Ibland får jag frågan varför jag ofta har höga klackar trots att jag är lång..
-skor med klack är snyggare.
-stövlar med klack är definitivt snyggare.
-om jag träffar en karl som jag tycker funkar i längd när jag har klackar är han över 180 vilket innebär att han är längre än jag
-benen blir snyggare med hög klack när man har kjol..
-till kjol har man skor med klack företrädelsevis stövlar. Enda undantaget från den regeln är sommartid på väg till standen då är det ok med flip-flops eller nåt.

Finns dock nackdelar med att bo i det här klimatet
-det är max 4 månader om året som det finns en chans att använda sandaletter och det är inte kul med sandaletter i regn..
-det är halt att gå i högklackade stövlar på is..
-det är inte heller speciellt kul att gå i snömodd.. man ser inte graciös ut...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida