torsdag, november 13, 2008

Ära vare gud i höjden, detta har jag gjort i ...

Lokaltidningen här är av varierande kvalitet. Men nu så hade man ett inslag på webbtv som fick mig att vakna från dvalan. Temat är årets julklapp och tanken är att i år blir det upplevelser. Tanken är ju god och tilltalande. Men man inleder repotaget en aning intressant. Kolla här!!!

Jag kan i klarttext påstå att den som ger mig ett presentkort på att ligga näck på magen i en bastu och bli piskad med 2 (!!!!) björkris på ryggen inför publik...ligger jävligt risigt till...

Om inte annat så har pappa bastu. Alltså behöver jag bara ge övriga familjen varsinn rejäl knippe björkris i julklapp så är upplevelsen biff. Och sen kan ju jag skynda mig med att flytta till ett varmare land... för de kommer att jaga mig med riset..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida