lördag, november 15, 2008

Ålskinn

Vaknade vid 4-snåret av att jag hade ont i huvudet och låg sedan och vred och vände på mig i en evighet kändes det som. Fick i alla fall huvudvärken under kontroll så jag kunde komma ur sängen. Alltid något. Misstänker att jag gnisslat tänder och på så sätt fått huvudvärk.. för det känns som att käkarna sitter i axlarna.

Tanken för dagen var gåsmiddag men jag skippar det. Var förbi mor igår och känner ärligt talat inte alls för att vara det svarta misslyckade fåret i samlingen. Vilket jag kände mig som igår.

Nu sitter jag i fotöljen och samlar kraft inför att åka till stallet. I bakgrunden står tvn på och det är lysande reklam. Vem köper Slim 'n Lift? Och varför? Det kan ju aldrig vara bekvämt med slimmande kroppsstrumpa? Det ger ju värre vibbar än Bridget Jones gigantiska trosor? Tänk att komma hem med sällskap och avslöja en sådan? Eeeehhh vänta lite ska bara dra av mig min kroppstrumpa som gör att jag ser snygg ut...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Humor finns det iallafall.
Men sedan håller inte vi med.....tuffa tag tycker jag
och vi andra som engagerar oss
( fast det inte syns alltid)
Vi finns och vi bryr oss.............

11:28 em  
Anonymous Anonym sa...

Hejsan hej, inte hunnit läsa så mycket än, mer av nyfikenhet vad är det för häst ?

9:46 fm  
Blogger royal republic sa...

Man kanske kan säga att man har scolios och måste stabilisera ryggen om man promt skall ha en sån :D

9:28 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida