onsdag, juli 04, 2007

Livet är en fest

Varför kan jag inte sova när jag är krasslig?? Vaknade vid 5 och kunde inte somna om. Så det var bara att sätta på kaffe och inleda processen att försöka se representativ ut för intervju. Valde att vara miljövänlig och tog tåget till staden en bit bort. Vilket jag sedan straffades för!

Den gick väl bra även om jag kände att jag inte var på topp direkt. Inte speciellt intresserad av jobbet heller. Inte riktigt mig kopp te...

Kom hem och slängde mig i soffan och moffade i mig en massa Polly som inte ens var goda. När jag hade samlat ihop alla mina krafter traskade jag ner till bilen med p-bot. Tydligen är det städdag första onsdagen i månaden. När jag sedan startade bilen indikerade den att det är dags för service. IGEN...

Tror att jag kryper ner i sängen och trycker på omstart!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida