fredag, januari 19, 2007

Äntligen fredag

Första hela arbetsdagen den här veckan. Skrämmande! Men jag har försökt roa mig under dagen lite diverse saker. Joo jag har jobbat lite faktiskt. Däremot försvann min plan på långlunch med shopping. Jag hade glömt att jag hade en lunchdate som min shopping föll bort.

*Fikat med kollega i cirka en timme under förevändningen att hon går på mammaledighet idag. Lovar hon har en jättestor mage och det verkar rätt jobbigt att vara gravid. Så jag är oerhört nöjd över att jag inte ens har sex.

*Blivit förhörd av min nyfikna bordsgranne om vad han kallade ”Ängelns mystery date” igår. Vilket var middag med tjejkompis på Pet Sounds. Trevligt men inte så spännande.

*Retat min bordsgranne (som hämnd) för att han drog med en massa folk på strippklubb på senaste tjänsteresan. Han missade att neka och rodnade! Ytterst roligt.. dessutom lyckats få honom att rodna igen när jag frågade om han skulle på Tabu i helgen ( han kommer från vårt grannland och hade han inte känt till vad Tabu är så hade han ju undrat vad han missade).. istället blev han VÄLDIGT tyst…

Nu är det snart dags att smita hemåt…

1 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Långfika under förevändning om att uppdatera sig med snart mammaledig kollega är en riktig klassiker!

Däremot nyfiken på killens kommentar till stripklubbs mobbningen ;) ha ha

10:51 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida