måndag, juli 10, 2006

Ring ring

Ibland behöver man att varningsklockan ringer. Den är nödvändig. Ger verklighetsförankring. Tufft ja. Men samtidigt... så sant. Tar bort flufffluffet på livet. När man vill tro att... näää han ser mig inte bara om ett väldigt trevligt knull. När så är fallet...

Jag tillbringade lördagen med att lacka till på Herr Strul. Inte ovanligt. Eller speciellt svårt. Han har dock nån tajming som gör att han lyckas få mig att inte vilja koka fanskapet i olja. IMPONERANDE!

Men idag...

Jag var fortfarande gring efter helgen. Kan återkomma till det sen. Men idag gjorde han väldigt tydligt vad han vill. Extremt tydligt. Vilket inte var såååå smart. Jaaa uppretad tjej med PMS övergår till... just det!

Fan jag ska inte komma med nån elak klockren fortsättning.

Näää jag vet. För jag är rätt lik. Men för fan... förpacka det bättre. Skulle inte tro att han ringer upp senare. Gör han det lovar jag att ge honom lite bonus.

Men jag har rätt. Han kommer inte ringa.


Kan jag inte få en bonus för att jag sa det innan han kom hit?

Note to self: bli mer bitchig.

Note to self: NEJ! Var den du är! Det duger...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida