tisdag, juli 18, 2006

husmors tips

Om man nu skulle få den brillianta idéen att tvätta en gabbehmatta som ligger som dörrmatta, så kan jag avslöja att det går.

In i duschen eller badkaret och skrubba med såpa. Tips! Låt torka utomhus. Dom luktar blött får vilket inte är någon luftrenare direkt. Inse dessutom innan att det även innebär att du bör städa badrummet efter insatsen.

Varför köpa en ny på Ikea för 150 pix eller nåt nåt?! Nej nej det är ju en alldeles för enkelt. En smutsbeige matta är det ju absolut nödvändigt att tvätta!

Ibland undrar jag var jag får mina idéer ifrån.. Nu är i alla fall badrummet städat och jag har tvättat en smutsbeige matta som efter tvätt fortfarande är en smutsbeige matta. Lysande!

Nu ska måste jag röja upp köket efter att jag började baka bröd. Varför ska jag alltid börja med en massa projekt?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida