tisdag, juni 06, 2006

Förändring

Jag ska titta på hus i dagarna. Måste hända nån förändring snart.

Vem vet? Något av dem kanske funkar för mig? Inte så dyrt och inte så mycket renovering att göra. Jo livet på landet lockar.

Nämnde det för Herr Strul igår som hade kommentaren. Aha - ska du sätta mig i arbete nu? Han är hantverkare. Nej - inte om du inte vill.

Han kom förbi igår. Vi kollade film, softade och sov. Just det ingen sex. Man kan göra så har jag hört.

Nu återstår det att se när vi ses igen... Just det, inte älta, inte analysera sönder. Bara ta det lugnt. Softa.

Jag är skitdålig på det.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hm...jag är också expert på att älta, analysera...jösses...blir en aning för mycket ibland...Lisa

9:24 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida